Müügitingimused

Veebipoe Mirtel Design (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Top Textile (registrikood 11034048), asukohaga Raua 55, Tallinn 10120, Eesti.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes või taani kroonides. 

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Veebipoes müüdavad tooted on jagatud kahte kategooriasse: Laotooted ja Kohandatavad Tööriided. 

Laotoodete puhul tuleb valida sobiv värv, suurus ja kogus ning seejärel lisada ostukorvi.

Kohandatavad tööriiete puhul tuleb valida esimesena kanga, kandi ja trukkide värvus. Lisaks ka osade toodete puhul ka varruka tüüp ja sisesäärepikkus. Viimasena soovitud suurus ja toodete kogus.

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
  • Soome pangalingid: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
  • Läti pangalingid: Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor
  • Leedu pangalingid: Swedbank, SEB ja Luminor

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

  • Visa/Mastercard kaardimaksed

Kaardimakseid vahendab stripe.com. Müüjal puudub ligipääs kliendi krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumist Veebipoe stripe kontole. 

  • Tasumine arvega

Arvega tasumine on eelkõige mõeldud ettevõtetele, kes soovivad tasuda ülekandega pärast kauba kättesaamist. Arvega tasumisel saadab veebipood kliendile arve 1 tööpäeva jooksul kui puudub muu kokkulepe, millest müüja teavitab e-maili või telefoni teel klienti. 

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse kasutades tabelisse märgitud tarneviise.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Tarnitav riikItella SmartPostOmniva Pakiautomaadid
(1-5 tööpäeva)
DPD Pakiautomaadid
(1-5 tööpäeva)
DPD or Itella Kuller
(2-10 tööpäeva)
Postkontor
(6-10 tööpäeva)
Eesti€3,30 (1-5 tööpäeva)€3,30€3,30€6,00
Soome€9,36 (5-7 tööpäeva)€20,00€8,00
TaaniDKK 105,00 (6-10 dage)DKK 60,00
Läti€7,00€12,00€9,00
Leedu€8,00€12,00€9,00
Rootsi€22,00€10,00
Norra (Võib lisanduda lisakulud paki kättesaamisel) €10,00
Belgia€28,00€10,00
Tšehhi€28,00€10,00
Saksamaa€28,00€10,00
Holland€28,00€10,00
Slovakkia€28,00€10,00
Ungary€33,00€10,00
Suurbritannia (Võib lisanduda lisakulud paki kättesaamisel)€33,00€10,00
Austria€33,00€10,00
Iirimaa€36,00€10,00
Sloveenia€36,00€10,00
Itaalia€36,00€10,00
Hispaania€36,00€10,00
Kreeka€39,00€10,00
Bulgaaria€39,00€10,00
Rumeenia€39,00€10,00
Portugal€39,00€10,00
Šveits€10,00

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 6-10 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 14-20 tööpäeva jooksul.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb võtta ühendust veebipoega aadressil sonja@mirteldesign.com või helistades (+372 5553 7105) hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Veebipood pakub tasuta tagastamist Eestis pakiautomaadi kaudu või tuues tagastatav toode esindusse aadressil Raua 55, Tallinn 10120, Eesti. 

Kauba tagastamisel väljaspool Eestit kannab kulud ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Mittetagastatav kaup

Mittetagastatava kauba alla kuuluvad järgmised tooted:

  • Toode, millel on logo või muu tikand/print, mis ei kuulu Mirtel Designi tavapärasesse tootevalikusse.
  • Toode, mis on kantud, pestud või millel esineb kulumist.
  • Toode, mille mõõdud on kohandatud vastavalt tellija soovile, sh ka erisuurused.
  • Toode, mis oma värvi või muu detaili kombinatsioon tõttu ei ole Mirtel Designi tavapärases tootevalikus.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. ellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile sonja@mirteldesign.com või helistada telefonil: +372 5553 7105.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ja kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile sonja@mirteldesign.com või helistada telefonil: +372 5553 7105. 

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.